Choose language

Company Info

TUI Belgium

Bij TUI staat de klant meer dan ooit centraal. We streven naar een passend vakantieaanbod als antwoord op individuele vakantiewensen. Niet enkel onze naam is veranderd, maar ook onze TUI shops worden in een gloednieuw jasje gestoken. Een "look & feel" die onze klanten nog meer doet verlangen naar vakantie en waar ze via digitale ...
read more





Customer Support Agents - Lille Airport (Fulltime & part-time)


Job ID: 51547
Job Views: 515
Location: International
Sector: Airlines
Contract: Fixed: full-time
Posted: 04.16.2019

Job Description


Kies voor een job bij TUI en help elke dag onze belofte 'Discover your smile' waar te maken. Wist je dat TUI Belgium de grootste Belgische toerismegroep is? Een jonge én hyperstabiele onderneming actief in touroperating, distributie én luchtvaart. Geef jouw (internationale) ambitie vleugels binnen ons bruisende team van 2000 gedreven collega's. Met de verticale, horizontale en geografische doorgroeimogelijkheden zitten je carrièreplannen meteen op kruissnelheid. 
Ga bij ons de uitdaging aan met de TUI-smile op je gezicht: het symbool voor de waardering en tevredenheid van onze klanten, én van onze medewerkers. 

Optreden als het gezicht van TUI op de gehele luchthaven, werkzaamheden zijn achter de servicebalie, bij de check-in en de gate. Het verschaffen van informatie en het verlenen van diensten aan TUI-passagiers, alsmede het verzorgen van eerstelijns opvang bij problemen binnen de richtlijnen van Customer Services met als doel een correcte en vlotte klantenservice direct op de luchthaven te kunnen bieden.

WAT JE ZAL DOEN:
- Als Customer Support Agent assisteer en informeer je passagiers. Als visitekaartje op de luchthaven streef je naar een optimale klantenbediening, door continu aanwezig te zijn daar waar de klant zich bevindt.
Waaronder/zoals:
• Vertegenwoordigen van TUI en het vervullen van een algemene vraagbaak en Pr-functie t.b.v. TUI op de verschillende luchthavens.
• Verkoop van tickets en bagageverzekeringen, alsook de boekhouding hiervan.
• Optreden als aanspreekpunt voor de passagiers op de luchthaven met als doel een efficiënte en klantgerichte service te bieden met het oog op maximale klanttevredenheid.
• Verwerken van binnenkomende vragen, opmerkingen, klachten en problemen van TUI-passagiers, die zich melden bij de airportbalie teneinde zo snel en correct mogelijk de meest gepaste oplossing te bieden.
• Floorwalken bij de check-in, vragen beantwoorden van passagiers, signaleren en waar mogelijk oplossen van problemen.
• Bij vertrekkende vluchten actief en zichtbaar aanwezig zijn bij de gate en het instapproces.
• Handbagage beleid monitoren en helpen met de nalevering hiervan, zowel bij de check-in als bij de gate.

- Als Customer Support Agent ben jij het aanspreekpunt van onze passagiers in het geval van problemen, verstoringen of calamiteiten.
Waaronder/zoals
• Actief naar een gate toegaan als er een vluchtvertraging optreedt, hier ben je aanwezig als aanspreekpunt en gezicht van TUI.
• Opvang verzorgen en evt. brieven uitdelen aan de gate van een thuiskomende vlucht bij een calamiteit of een verstoring op een buitenstation.
• In samenwerking met 24/7 customer care en station management zorg dragen voor een goede informatievoorziening en passenger welfare.
• Ondersteunen in het zoeken van afstappers, zowel vrijwillig als gedwongen in het geval van een overboekingen.
• Indien nodig het begeleiden van passagiers naar bussen en hotel. Desgevraagd afreizen naar het hotel waar passagiers zich bevinden om informatie te verstrekken en vragen te beantwoorden.

- Als Customer Support agent verricht je ook diverse administratieve taken
Waaronder/zoals
• Luchthavenrapporten opmaken van zodra de vluchten vertrokken zijn
• De vluchtplanning opmaken voor de dag nadien
• Processen bij de check-in en gate monitoren en waar nodig escaleren naar de benodigde instanties via een rapportage.
• Verrichten van diverse administratieve handelingen teneinde de afhandeling van binnengekomen vragen, klachten en problemen van TUI-passagiers te bewerkstelligen.
• De administratieve verwerking van vergoedingen in het geval van overboekingen. Het schriftelijk registreren van de gegeven informatie en de rechten van deze passagiers. Zorgdragen dat er voldoende gegevens zijn zodat klantenservice over kan gaan tot uitbetaling.
• De administratieve verwerking in geval van No shows passagiers op de TUI vluchten.

Job Requirements


Are you the smile we need?
- Je hebt een passie voor de luchtvaart 
- Een twee jaar relevante werkervaring is een pluspunt, maar niet vereist
- Je bent het aanspreekpunt van onze reizigers, het gezicht van TUI en net daarom draag jij onze waarden hoog in het vaandel: "Trusted, Unique en Inspiring". TUI zit in je DNA!
- Je neemt graag initiatief.
- Je bent oplossingsgericht en je kunt vooruitdenken.
- Je durft beslissingen te nemen.
- Je bent communicatief sterk.
- Je hebt een verzorgd voorkomen.
- Je hebt een empathisch vermogen.
- Je bent trots om voor TUI te werken en geeft dit graag door aan onze klanten.
- Goede beheersing van de Nederlandse, Franse en Engelse taal in woord en geschrift. Spaans is een pluspunt.
- Een flexibel uurrooster schrikt jou niet af, je ziet het volledig zitten om afwisselend in ochtend/dag/nacht-shiften te werken. Je zal ook aan de slag gaan tijdens weekends en feestdagen.

Already smiling? There's still more for you!
In deze functie maak je zowel onderdeel uit van de Touroperator als van de Airline. De afdeling Luchthavenbalies maakt deel uit van het bedrijfsonderdeel Customer Services en vormt het hart van de Touroperating organisatie. Voor dit bedrijfsonderdeel staat dienstverlening aan de klant centraal. Samen met andere afdelingen zorg je voor een zo groot mogelijke klanttevredenheid.