Choose language

Company Info

TUI Belgium

Bij TUI staat de klant meer dan ooit centraal. We streven naar een passend vakantieaanbod als antwoord op individuele vakantiewensen. Niet enkel onze naam is veranderd, maar ook onze TUI shops worden in een gloednieuw jasje gestoken. Een "look & feel" die onze klanten nog meer doet verlangen naar vakantie en waar ze via digitale ...
read more





Customer Service Agent TUI DX - Zaventem


Job ID: 51497
Job Views: 2190
Location: Vlaams-Brabant
Sector: Tour Operators
Contract: Fixed: full-time
Posted: 03.05.2019

Job Description


Kies voor een job bij TUI en help elke dag onze belofte 'Discover your smile' waar te maken. Wist je dat TUI Belgium de grootste Belgische toerismegroep is? Een jonge én hyperstabiele onderneming actief in touroperating, distributie én luchtvaart. Geef jouw (internationale) ambitie vleugels binnen ons bruisende team van 2000 gedreven collega's. Met de verticale, horizontale en geografische doorgroeimogelijkheden zitten je carrièreplannen meteen op kruissnelheid. 
Ga bij ons de uitdaging aan met de TUI-smile op je gezicht: het symbool voor de waardering en tevredenheid van onze klanten, én van onze medewerkers. 
Je werkt vanuit ons kantoor te Zaventem, als versterking van 24/7 TUI Experience Center te Palma de Mallorca, en zal je hoofdzakelijk bezig houden met het beantwoorden van vragen en het oplossen van problemen van onze gasten, voor en tijdens hun verblijf op één van de TUI bestemmingen.

Functie:
Als Contact Centre Agent zal je werken voor het 24/7 Experience Centre vanuit Zaventem
Je hebt contact met de gasten, via telefoon, mail, SMS en live chat, voor en tijdens het verblijf op de bestemming.
Tijdens deze contacten probeer sta je gasten zo goed mogelijk te woord en helpt hen maximaal om problemen op te lossen.
Je zorgt ervoor dat complexe en/of gevoelige situaties nauwkeurig worden onderzocht en volledig worden opgelost.
Je bent bevoegd om de belangen van de gast te behartigen en zal hierbij de nodige support krijgen van een leidinggevende.
Je zal het contactpunt zijn voor de collega´s op de bestemming en hen assisteren waar nodig.
Daarnaast zal je als Contact Centre Agent ook een variëteit aan excursies aanbieden en verkopen aan onze gasten.
Hiervoor maak je gebruik van verschillende computersystemen die we jou aanleren tijdens je opleidingsperiode.
Binnen jouw functie pas je ook de waarden toe van onze organisatie: “Trusted, Unique & Inspiring”. Trusted: je neemt je verantwoordelijkheid op, communiceert transparant en op een herkenbare manier voor de reisagent of klant. Unique: je werkt mee aan onze authenticiteit, levert persoonlijke service en doet je best om uit te blinken in jouw dienstverlening. Inspiring: je werkt met de smile, je streeft naar continue verbetering, je staat open om klanten en collega’s te inspireren.

Job Requirements


Profiel:
De TUI-waarden “Trusted – Unique – Inspiring” zitten in jouw DNA
Je genoot minimum een opleiding hoger secundair onderwijs of je kan terugblikken op een eerste ervaring in een commerciële of administratieve functie.
Je bent klantgericht, vriendelijk en contactvaardig. Je hebt feeling voor een optimale dienstverlening.
Je bent overtuigend en enthousiast om gasten te helpen en hen een onvergetelijke vakantie te bezorgen
Je bent een teamplayer die het leuk vindt om samen te werken in een internationaal team
Je bent analytisch, resultaatgericht en hebt een professionele houding
Je hebt een uitstekende mondelinge en schriftelijke kennis van het Nederlands en Frans. Kennis van Engels, Spaans of Duits is een pluspunt.
Veelvuldige klantencontacten via de verschillende kanalen schrikken jou niet af.
Je bent bereid en beschikbaar om van 14 tot 27/04/2019 naar Palma te reizen zodat je de opleiding kan volgen.
Na de opleiding zal je werken tussen maandag en zaterdag (+/- 1 op 2 zaterdagen) van 9u en 17u30
Je woont op een aanvaardbare afstand van Zaventem.
 
Werken bij de TUI Group
TUI Group is de grootste aanbieder in toerisme ter wereld. We hebben 66,000 mensen in dienst, verdeeld over 100 verschillende landen en bieden service aan 20 miljoen gasten in 180 verschillende bestemmingen wereldwijd.
Help ons een glimlach te toveren op het gezicht van onze gasten; in ruil daarvoor ontvang je een competitief loon en voordelen zoals terugvluchten en accommodatie. Je krijgt de kans je talenkennis aan te scherpen en te bouwen aan een internationale carrière als deel van ons enthousiast multicultureel team.