Choose language

Company Info

TUI Belgium

Bij TUI staat de klant meer dan ooit centraal. We streven naar een passend vakantieaanbod als antwoord op individuele vakantiewensen. Niet enkel onze naam is veranderd, maar ook onze TUI shops worden in een gloednieuw jasje gestoken. Een "look & feel" die onze klanten nog meer doet verlangen naar vakantie en waar ze via digitale ...
read more





Customer Support Agent (Touroperator) - Oostende


Job ID: 51296
Job Views: 868
Location: West Vlaanderen
Sector: Tour Operators
Contract: Fixed: full-time
Posted: 08.13.2018

Job Description


Kies voor een job bij TUI en help elke dag onze belofte 'Discover your smile' waar te maken. Wist je dat TUI Belgium de grootste Belgische toerismegroep is? Een jonge én hyperstabiele onderneming actief in touroperating, distributie én luchtvaart. Geef jouw (internationale) ambitie vleugels binnen ons bruisende team van 2000 gedreven collega's. Met de verticale, horizontale en geografische doorgroeimogelijkheden zitten je carrièreplannen meteen op kruissnelheid. 
Ga bij ons de uitdaging aan met de TUI-smile op je gezicht: het symbool voor de waardering en tevredenheid van onze klanten, én van onze medewerkers. 

Ben jij…
               … een persoon met een hart voor reizen, die geniet van een mooie reiservaring, maar die ook beseft dat reizen niet altijd rozengeur en maneschijn is?
               … een persoon die stressbestendig is zeker in tijden van crisis en die op een rustige, bedachtzame manier naar een oplossing zoekt?
               … een persoon die flexibel is, die zich niet laat afschrikken door afwijkende uren en dagen?

Herken je jezelf in deze omschrijving? Dan ben jij de ideale persoon voor de job!

TUI is op zoek naar een nieuwe medewerker voor de afdeling ‘Customer Support’, het noodnummer dat onze klanten 7op7 kunnen bellen. Werken binnen deze afdeling betekent werken binnen het hart van het bedrijf.
Je hebt een unieke job met een uitgebreid takenpakket en flexibel uurrooster (shiften tussen 06h00 en 22h00). Hieronder een beschrijving van enkele taken:
- Samen met je collega's sta je elke dag klaar voor de vragen en problemen van de klanten tijdens hun reis. Je gaat samen met de klant op zoek naar een geschikte oplossing.
- Daarnaast sta je ook in voor de nazorg en bijstandverlenging aan de klant
- Sociale media is voor jou niet vreemd. Met een vlotte pen kan jij volgens de TUI-waarden antwoorden op de berichten die verschijnen op Facebook, Twitter, Instagram…

Job Requirements


Wat verwachten wij van jou?
Een 9 to 5 job niks voor jou? Dan hebben we bij TUI een oplossing!

Je bent flexibel en werkt in shiften die ook weekendwerk omvatten, je rooster ken je uiteraard zeker een maand op voorhand:
We werken 7op7 en hebben shiften tussen 06h00 en 22h00 (incl. zaterdag, zondag & feestdagen).
Je beschikt over een bachelordiploma of je hebt relevante werkervaring binnen de toeristische sector.
Je beschikt over een grote dosis klantgerichtheid          
Je weet van aanpakken en denk oplossingsgericht.
Je kan zelfstandig werken en durft knopen door te hakken.
Je bent stressbestendig en kan werken onder druk. Je deinst niet terug voor crisissituaties en durft snel beslissingen nemen als de nood hoog is.
Je beheerst vlot  NL, FR en ENG!
Je wilt deel uitmaken van een super gemotiveerd team dat elkaar continu uitdaagt om the next level in klantenservice te bereiken.