Choose language

Company Info

Joker

Joker is al meer dan 30 jaar het synoniem van avontuurlijk en voordelig reizen. Onze klanten stellen onze unieke reisbestemmingen, het deskundig advies, de boeiende presentaties en de exclusieve promoties van Joker erg op prijs. Reizen met Joker is meer dan zich verplaatsen van A naar B. Het is reizen met respect voor de mens, de natuur, ...
read more





Air Travel Specialist (m/v/x) - hoofdkantoor in Mechelen


Job ID: 50772
Job Views: 1110
Location: Antwerpen
Sector: Travel Agencies - TMC's
Contract: Fixed: full-time
Posted: 03.23.2017

Job Description


De Joker Air Travel Specialist (ATS) is een echte specialist op het gebied van luchtvaart in de brede zin van het woord en heeft minimum enkele jaren ervaring met de uitgifte van vliegtickets.  De Joker ATS is mee verantwoordelijk voor het realiseren van de doelstellingen (klantgericht, innoverend, stimulerend, winstgevend) en prioriteiten van de luchtvaartafdeling in het Joker hoofdkantoor in Mechelen.  De Joker ATS wordt aangestuurd door de teamleaders van Boundless.

Job Requirements


Profiel:
Opleiding:
-    Bachelor Toerisme, mét enkele jaren ervaring in de verkoop van vliegtickets.
Kennis en ervaring
-    goede markt- en productkennis van de reis- en luchtvaartsector (service klassen, routes, allianties, etc.)
-    goede geografische kennis
-    goede kennis Microsoft Office (PowerPoint, Word, Excel)
-    vlot kunnen omgaan met GDS Amadeus
-    vlot kunnen omgaan met een administratiesysteem, bij voorkeur Servico
-    (goede) kennis Iata-ticketing is een pluspunt
-    perfect Nederlandstalig
-    goede kennis van Frans en Engels
-    uitgebreide wereldwijde reiservaring, op een avontuurlijke en duurzame manier

Vaardigheden: 
1.    Commercieel, discreet en kwaliteitsgericht werken.  Denken en handelen vanuit klantbehoeften. Actief gericht zijn op het behalen van resultaten en doelstellingen, initiatief nemen bij tegenvallende resultaten.
2.    Klantgerichtheid. Het vermogen om de wensen en behoeften van de klant correct in te schatten en hiernaar te handelen.  Creëren van een vaste relatie met klanten.
3.    Plannen en organiseren. Het eigen werk organiseren, doelstellingen realiseren, beschikbare tijd en energie richten op de hoofdzaken.
4.    Sociale en communicatieve vaardigheden. Gemakkelijk contact kunnen leggen in gesprekken met verschillende doelgroepen. Enthousiasmeren van collega’s. Goede schriftelijke en mondelinge doelgroepgerichte en empathische communicatie.
5.    Analytisch vermogen. Informatie kunnen analyseren en daaruit de gepaste conclusies kunnen trekken.  Gedrag aanpassen in functie van veranderende omstandigheden.
6.    Doortastend kunnen handelen. Crisissituaties aankunnen. Praktisch ingesteld, probleemoplossend.
7.    Zin voor initiatief.

Waarden/attitude:
-    Verzot zijn op alles wat met luchtvaart te maken heeft
-    Enthousiast, positieve ingesteldheid
-    Fier, doelstellingen, visie en waarden (verwondering, openheid, contact, respect, avontuurlijk en duurzaam) van Joker verdedigen
-    Betrouwbaar 
-    Leergierig
-    Flexibele instelling, bereid tot avond- en weekendwerk, kunnen omgaan met piekperiodes qua werkvolume, bereid zijn om bij problemen buiten de werkuren de nodige verantwoordelijkheid op te nemen, deel uitmaken van het beurtrolsysteem van de noodtelefoon (24/24, 7/7)
-    Teamspeler, denken vanuit een ‘wij’, zowel binnen de eigen luchtvaartafdeling als in relatie tot de andere Joker-reiskantoren en -afdelingen

Wij bieden:
-    Vast bediendencontract
-    Onmiddellijke indiensttreding
-    Een stimulerende, jonge werkomgeving in Mechelen (vlakbij het station)
-    Correct loon en extra-legale voordelen

Interesse?
Stuur je CV, via MyTravelJob.be, t.a.v Luc Callewaert, algemeen directeur Joker.